Forsendelse til USA
Hej, jeg har leget her idag står i kø i 45 minutter på det lokale posthus for at få lov at få en lang næse.
Det starter med jeg kommer med en pakke, og da det endeligt bliver min tur siger den flinke dame at jeg da kan sende det som brev, jeg takker pænt nej tak, da jeg gerne vil haev det forsikret og med track´n trace, jeg får stukket en blanket i hånden og udfylder den trofast (ovre ved siden af så folk kan komme til i mellemtiden) da jeg endeligt er færdig med det, påpeger den flinke dame at jeg ikke har skrevet på havd der er i pakken og værdien af dette, jeg udfylder "Used watch" og en værdi på 10K Dkr. hun taster flittigt på sin skærm og kommer frem til at det vil koste mig 244 Kr at sende, fint siger jeg og spørger "hvad er den så forsikret for?" hvortil hun svarer 330 kr + 37 kr/kg ....... Jamen jeg vil gerne betale for forsikring.. Det skal lige siges at jeg ikke afsendte det med postdanmark Icon_e_smile
Det korte af det lange er. Hvad gør man hvis man vil sende til USA forsikret ?
Har leget lidt med søgefunktionen da jeg mener vi har snakket om det tidligere, men kan ikke lige finde noget omkring USA.

Håber nogen herinde har erfaringer med hvad og hvor det er til at gøre
på forhånd tak.
Svar

Beskeder i denne tråd
Forsendelse til USA - af Tomcat27_phpbb3_import15778 - 04-01-2010, 05:44 PM
Re: Forsendelse til USA - af Stinger - 04-01-2010, 05:51 PM
Re: Forsendelse til USA - af TioMalo - 04-01-2010, 07:22 PM
Re: Forsendelse til USA - af Tais Brüniche-Olsen - 05-01-2010, 07:59 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)