Rådgivning vedr. ny-køb af dyrt ur.
Hej, som udgangspunkt kan man jo altid gøre et forsøg med et _REALISTISK_ bud i nærheden af den udbudte pris, som oftest kan man jo finde en løsning der er tilfredsstillende for begge parter.
Grunden til jeg fremhæver realistisk, er at der ofte kommer bud på ure der ligger så latterligt at ihvertfald jeg bare sletter mailen eller SMS eller hvordan der nu bliver budt.
Lad mig tage et eksempel, jeg havde for nyligt et AP ROO til salg for 79.900 Kr, og der var ikke mindre end 3 mennesker der bød mig 50.000, sådan noget gider jeg ikke spilde min tid med.
Jeg har af og til slået 500-1000 kroner af på ure i den prisklasse du nævner her. Det afhænger dog meget af om den udbudte pris er fair, nogle folk sætter deres ure lavt for et hurtigt salg, og dermed skal man ikke regne med der er meget at komme efter, andre derimod sætter dem lidt højere, så der kan godt være lidt at hente.

I bund og grund ender salgsprisen dog ofte på tæt på det samme beløb. Udbud og efterspørgsel når det er bedst Icon_e_biggrin
Svar

Beskeder i denne tråd
Rådgivning vedr. ny-køb af dyrt ur. - af phra - 03-01-2010, 02:49 PM
Re: Rådgivning vedr. ny-køb af dyrt ur. - af Tomcat27_phpbb3_import15778 - 03-01-2010, 03:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)