01-01-2010, 01:54 PM
Joepete Skrev:Både du og familien ønskes et godt nytår, JohnTak - uh svært. De franske er klart mere saltvand - friskere om man vil. De danske, specielt de store af dem, som havde størrelse af en mindre bøf, er federe, har mere struktur og har mere smag.![]()
Til lykke med dit barnebarn - det ER altså noget helt særligt med sådan en lille nytilkommenSikke et dejligt billede af Hanna og den lille - nybagte mødre STRÅLER simpelthen på en helt særligt måde
![]()
Hvordan endte "østers-landskampen", John ?
Personligt synes jeg lige godt om begge, og så kan man mene de danske ikke er ekstra pengene værd, men optimalt er det faktisk at få muligheden for at skifte mellem dem så - det bliver nok også sådan fremover (og var også sådan sidste år) Det med østers Nytår har jeg fået i noget med 40 år, så det sidder dybt - og så er der altså kæmpe kvalitets forskel på de der ligger i kasser i Irma, og så de der hentes på haven i Gilleleje. Jeg ved godt de begge er "importerede" men importøren gør en kæmpe størrelses forskel
For at det ikke skal være off-topic, var uret en 103.005 - også kaldet Ed White - med 321
Godt Nytår
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)