12-12-2009, 10:39 PM
Jeg er helt enig i, at eftersyn ikke behøhver at blive lavet, før uret viser dårlig gang eller manglende gangreserve....
Men der er jo ingen grund til at overdrive, Tio Malo . Et hurtigt opslag på [url]"http://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-259.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-259.pdf[/url] viser, at autoriseret eftersyn "kun" koster 2.950,- og så er man sikret brug af de rigtige, originale dele (bl.a. visere) og at der ikke er lavet mærker i f.eks. bagkassen af folk, der ikke har de rigtige Breitling bagkasse nøgler.......
Men det er jo naturligvis forskelligt hvordan man vægter autoriseret/uautoriseret service af bil, ur osv.....
Men der er jo ingen grund til at overdrive, Tio Malo . Et hurtigt opslag på [url]"http://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-259.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-259.pdf[/url] viser, at autoriseret eftersyn "kun" koster 2.950,- og så er man sikret brug af de rigtige, originale dele (bl.a. visere) og at der ikke er lavet mærker i f.eks. bagkassen af folk, der ikke har de rigtige Breitling bagkasse nøgler.......
Men det er jo naturligvis forskelligt hvordan man vægter autoriseret/uautoriseret service af bil, ur osv.....
<!-- e --><a href="mailto:martin@ostergaardureguld.dk">martin@ostergaardureguld.dk</a><!-- e -->