09-12-2009, 12:40 PM
Jeg er enig i at der ligger langt mere i biler end at de blot skal virke, men ét af mine krav er, at det bare skal virke. DERTIL kommer alle de andre faktorer
Derfor vil jeg hellere have et velfungerende og holdbart Audi aircon i en Lambo frem for et "smart" Lambo designet aircon der ikke virker.
Vi er desværre pt. i en tid hvor alt individualitet koster knapper og derfor ser vi mere og mere brug af fælles stumper. Det gælder jo ikke kun på bilsiden, men også elektronik, ure, fødevarer, ect. Så længe forbrugeren ikke kan/vil betale ekstra ender det jo sådan
Masseproduktion er en effektiv måde at holde prisen nede på
Jeg syntes da disse superbiler er ganske sjove, men interessen forsvinder lidt når man KUN kan læse om dem
Jeg har det på samme måde med ure. Min primære interesse er ure under 200 k og grand komplications er da sjove, men ikke det der for alvor fanger mig. Havde jeg et budget på 2 mio. pr. ur ville interessen være større. Jeg har det nok lidt svært ved at "pille" div. luksus biler ned, når jeg selv kører i en "fesen" Audi og aldrig har ejet disse luksusbiler. Har det lidt på samme måde med folk der kritiserer Patek uden nogensinde at have haft et på armen
Min første bil var en brugt Citroen, som blev købt for de midler der nu engang var på det tidspunkt. Jeg havde engang en meget bilinteresseret bekendt med oppe at køre, og han brugte 20 min. på at kritisere bilen fra ende til anden. Da han var færdig sagde jeg: "Tjooo... men den er da stadig bedre end din bil...!!!". Hans svar var: "Jamen jeg har jo ingen bil", hvorefter jeg svarede "Præcis..."
/Mads
Vi er desværre pt. i en tid hvor alt individualitet koster knapper og derfor ser vi mere og mere brug af fælles stumper. Det gælder jo ikke kun på bilsiden, men også elektronik, ure, fødevarer, ect. Så længe forbrugeren ikke kan/vil betale ekstra ender det jo sådan
Jeg syntes da disse superbiler er ganske sjove, men interessen forsvinder lidt når man KUN kan læse om dem
Min første bil var en brugt Citroen, som blev købt for de midler der nu engang var på det tidspunkt. Jeg havde engang en meget bilinteresseret bekendt med oppe at køre, og han brugte 20 min. på at kritisere bilen fra ende til anden. Da han var færdig sagde jeg: "Tjooo... men den er da stadig bedre end din bil...!!!". Hans svar var: "Jamen jeg har jo ingen bil", hvorefter jeg svarede "Præcis..."
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)