Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering
#9
Godt point med genkøbsværdi - jeg synes det er et højt beløb Magnum nævner, men Magnum har givet mere butikspris viden end jeg, så prøv dog at få en butik til at skrive en forsikringsværdi på ex et dobbelt kapslet tissot guld ur. Personligt tror jeg det er lidt højt skudt, men prøv absolut et par butikker
Ebay har som ex nu et dobbeltkapslet Doxa 14 K fint fungerende uden buler til 158 Euro med få timer tilbage og en pæn dobbeltkapslet guld Assman Glasshütte til 358 Euro med 1 dag tilbage til 350 Euro, men et er jo Ebay og et andet er butikker.

Giv os den erfaring med, hvad får du for bud, og hvordan er forsikringen behjælpelig i sådan en situation?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 12:48 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 02:09 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af hannover_dk - 08-12-2009, 10:10 AM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 23-01-2010, 12:12 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)