Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering
#1
Hej

Jeg har desværre haft indbrud, i hvilken forbindelse familie-gulduret er blevet stjålet. Det er jeg naturligvis meget ked af, da det havde STOR affektionsværdi (er gået i arv fra min oldefar og jeg fik det efter min farfars død sidste år).

Forsikringsselskabet ønsker nogle flere oplysninger om uret og jeg kan desværre ikke huske, hvilket mærke der var tale om, men har fået oplyst, at det muligvis kan lade sig gøre i dette forum.

Jeg har nogle gamle billeder i ringe kvalitet, som er vedhæftet (det er det store ur). Hertil kan jeg oplyse, at der er tale om et dobbeltkapslet guldur fra 1800-tallet. Fransk eller Schweizisk. Min far mener, at han så en vurdering på Bruun Rasmussen for nogle år siden på omkring kr. 20.000,00.....men han husker lige så dårligt som jeg desværre..... Icon_e_biggrin

Kan nogen evt. hjælpe med navn på mærke og vurdering?

Med venlig hilsen
Jacob L
Svar


Beskeder i denne tråd
Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 12:48 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 02:09 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 23-01-2010, 12:12 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)