04-12-2009, 06:00 PM
Larzovic Skrev:Engelske jægere, deres frømandskorps hedder special boat service. Synes faktisk uret er meget lækkert. Kan godt lide skiven og kassen, men tror bare at det alligevel ryger op i en prisklasse hvor jeg hellere ville købe noget brugt fra et mere velrenomeret brandMere enkelt SAS er engelsk jægerkorps Special Air Service og ville navnet jo ha passet, men som vi ved fra andre har det intet med dem at gøre
URET synes jeg er frigjort nok fra Panarei og andre designs i form af tyveri, så det går fint at forsvare som mikromærke. De ret mange af den type, får da noget at ændre på hvis som ventet ETA snart nægter salg af 2824 ud af gruppen?
Wikipedia har, for fuldstændigheden om SAS:
The Special Air Service (SAS) is a special forces regiment within the British Army which has served as a model for the special forces of other countries.[2][3] The SAS forms a significant section of United Kingdom Special Forces alongside the Special Boat Service (SBS), Special Reconnaissance Regiment (SRR), and the Special Forces Support Group (SFSG). The SAS gained fame and recognition world wide after the Iranian Embassy Storming (or Operation Nimrod) in 1980 which was one of the first of its kind and was broadcast live all over the globe.[4]
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)