03-12-2009, 05:49 PM
Wittendorff Skrev:Tjaaaa..... det er en sød tanke, men uanset hvor barnligt det lyder, så betyder det noget for mig at det er en værdifuld gave han får den dag - og det lyder det ikke som om det bliver!!Der er masser af ure i den stil, men gå først ud i forretninger ex- Klarlund her i København og se, hvis du har nokget der ligner 28.000 at give for et ur. Så kan du snævre det ind, og få hjælp herinde.![]()
Så han får det ikke alligevel....
Selve uret syntes jeg er ekstremt fedt (der behøver dog ikke være diamanter på) - finders der nogle fede ure du kan anbefale lidt i samme stil??
Jeg har ikke helt forstået, men uanset om du har forstand eller ikke forstand på ure, og uanset at deklarationen på uret var korrekt og det ikke var falsk, så er du blevet bondefanget hvis du har givet 28.000 for det, det står ret klart i forhold til normal priser på den slags, og bondefangeri er ulovligt og strafbart faktisk. Om det så kan bevises og forfølges er besværligt og tvivlsomt.
Det kan godt være mange vil sige du har taget ikke så lidt af en chance, men du er den snydte og snyderen den tarvelige, så enkelt er det, og det er synd for dig.
Op på hesten. Du skal snævre ind hvad du leder efter. Du købte quarts alt for dyrt, nu skal du overveje om ikke din mand hellere vil ha et mekanisk ur (automatisk eller optræk) det er meget mere oppe i tiden, og så kigge butikker og internet - og så spørge herinde til kvalitet/pris osv. så får du hjælp.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)