01-11-2012, 09:51 PM
Det er da et herligt ur. Hfors mig også forbundet med den fine oplevelse at være på Basel ur messen tidligere på året sammen med andre urtosser. Her så vi netop dette ur og fik helt undtagelsesvist lov at holde det i hånden.
I mit stille sind gættede je på at Geodoc aka Torben fra vintageure.dk i ved ville blive den første jeg hørte om havde købt netop den model.
Det blev det så ikke. Stort tillykke...... Historien står skrevet henover designet.
Mærke og model: Omega Seamaster 200
Årgang: 1970
Kasse: ”Pilot shape”, 41 mm x 52 mm stål i flot stand efter renovering hos Omega og 0-60 sort bezel. Smukt Seamaster logo i relief i bagsiden
Højde: 15 mm
Diameter: 38,5 x 42 mm uden krone
Skive: Original replacement, mat mørk blå, fin stand. Originale visere med selvlysende materiale.
Rem: Original Omega mesh lænke
Caliber: 1002 Automatic
Caliber nr.: 3nnnnnnn
Ref. Nr.: 166.091

VH baun
I mit stille sind gættede je på at Geodoc aka Torben fra vintageure.dk i ved ville blive den første jeg hørte om havde købt netop den model.
Det blev det så ikke. Stort tillykke...... Historien står skrevet henover designet.
Mærke og model: Omega Seamaster 200
Årgang: 1970
Kasse: ”Pilot shape”, 41 mm x 52 mm stål i flot stand efter renovering hos Omega og 0-60 sort bezel. Smukt Seamaster logo i relief i bagsiden
Højde: 15 mm
Diameter: 38,5 x 42 mm uden krone
Skive: Original replacement, mat mørk blå, fin stand. Originale visere med selvlysende materiale.
Rem: Original Omega mesh lænke
Caliber: 1002 Automatic
Caliber nr.: 3nnnnnnn
Ref. Nr.: 166.091

VH baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)