Hvem skriver hvad, hvor meget, hvorfor??.. fra VC-tråd.
Må hellere danne en ny tråd, da diskussionen efterhånden er blevet meget generel (og ganske relevant) Icon_smil

lajzen Skrev:Jeg kritisere ikke folk for at værre aktive herinde, men hvorfor bla. skrive i et indlæg at det ved jeg ikke noget om med men mindre man direkte er blevt opfordret til at give et bud, det ser jeg kun som dårlig fyld. Synes også bare tit man ser en tråd starte ud med et modrne ur og pludselig bliver der blandet en masse vintage snak ind blændet sammen med en masse billede af en stak gamle ure der er polleret så mange gange at bag kassen er tyndere end bladguld. ved godt at det her er endnu en af de afsporet tråde, håber den bliver kørt tilbage på sporet efter denne kommentar. PEACE

Lajzen; Nu er du sgu ikke særlig rimeligt. Hvis der i dette eller hint bliver blandet vintage (eller andet) ind i debatten, så er det nok fordi vedkommende mener, at det er relevant. Jeg har på fornemmeren, at folk herinde, der skriver indlæg er temmeligt kritiske med ikke at skrive en gang "bladdrr", bare for at gøre det. Baun og Hannover gør i hvertfald ikke!!! At man så nogle gange "kommer" til at skrive "det ved jeg ikke lige noget om", gør da ikke noget. Især ikke, hvis man rent uofficielt er anerkendt som en der ved en del om emnet. Og hvorfor du overhovedet blander vintage ind i denne snak her, forstår jeg ikke. Jo, vintage-Rolex er nævnt, men det er da stadigvæk relevant for diskussionen. Hvis du har så meget mod vintage, så er det dit problem.... lav en ny tråd og udspy din galde. Men dette her er et urforum, live with it.

Det gør sgu da ikke noget, at folk kommer med kommentarer. En kommentar kan hurtigt føre debatten videre... eventuelt i en ny tråd.... som så er startet her Icon_smil

Hannover, du skal ikke lade dig slå ud af dette. Vi er mange, der ikke mener, at du kun skriver for at skrive, men at du faktisk har noget på hjerte Icon_smil

Hilsen Peter

Beskeder i denne tråd
Hvem skriver hvad, hvor meget, hvorfor??.. fra VC-tråd. - af olsen - 28-11-2009, 04:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)