26-11-2009, 10:52 PM
For S.... man kan møde forskellige købere, når et ur skal sælges.
Har ( havde) en køber, der bare ville købe det ur jeg har til salg herinde. Så meget, at jeg måtte skrive til en anden potentiel køber der havde forhørt sig, at uret var solgt i mellemtiden.
Efter telefonisk kontakt aftaler vi, at han skulle komme og afhente i lørdags, kom ikke og jeg hørte ikke noget. Sendte ham en mail søndag, hvor han svarede tilbage, at influenzaen var over ham, men han vill kontakte mig mandag/tirsdag. Selvfølgelig helt Ok.
Han mailer tirsdag og spørger, om jeg er hjemme samme aften eller onsdag aften. Du er velkommen, jeg er hjemme begge dage. Han ringer så onsdag og spørger om han kan komme torsdag ved 5-6 tiden.... jep kom du bare.
Nu er klokken næsten 22... og er han kommet eller givet lyd... tsk.....
Hold da K... en masse spildtid jeg har brugt på sådan en filur.
Så tandlægen fra Ålborg... glem det.. du får ikke engang lov til at købe det.
Åh... det var godt at få det ud... tak.
Har ( havde) en køber, der bare ville købe det ur jeg har til salg herinde. Så meget, at jeg måtte skrive til en anden potentiel køber der havde forhørt sig, at uret var solgt i mellemtiden.
Efter telefonisk kontakt aftaler vi, at han skulle komme og afhente i lørdags, kom ikke og jeg hørte ikke noget. Sendte ham en mail søndag, hvor han svarede tilbage, at influenzaen var over ham, men han vill kontakte mig mandag/tirsdag. Selvfølgelig helt Ok.
Han mailer tirsdag og spørger, om jeg er hjemme samme aften eller onsdag aften. Du er velkommen, jeg er hjemme begge dage. Han ringer så onsdag og spørger om han kan komme torsdag ved 5-6 tiden.... jep kom du bare.
Nu er klokken næsten 22... og er han kommet eller givet lyd... tsk.....
Hold da K... en masse spildtid jeg har brugt på sådan en filur.
Så tandlægen fra Ålborg... glem det.. du får ikke engang lov til at købe det.
Åh... det var godt at få det ud... tak.
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
Guru13
kan aldrig være sikker."

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)