NU MED LISTE JoePete - du ved - eller har adgant til Seiko?
Joepete Skrev:I øvrigt, så mener jeg, at der i et af indlæggene beskrives, hvorfor 6138 kommer senere end 6139, og det er simpelthen fordi, 6138 - som er en kende mere avanceret med sine to subdials - lå længere på tegnebrættet end 6139.

Såvidt jeg ved, så er Seikos serinumre - hvor de bl.a. angiver produktionsår og -måned - 100% troværdige, og ikke kun 10% Icon_e_wink Jeg sætter meget stor pris på dén enkle måde at kunne datere et urs produktionsmåned og -år på Icon_e_biggrin
Sikke noget 10% Icon_redface - Ja - og det stemmer fint at 38 så var efter 39 . og skal ind i 197 og dermed stemme med alle de links jeg har kunnet finde.
Du har et i to subs er mere avanceret end et. Man kan måske ærligt sige, at der er en verden imellem 1 subdial og ingen fast sekundviser og så en elprimero med 3 og 36000 beats - men det er jo ikke det "slagsmålet" går på, det er blot at få slået 1969 fast, helt i tråd med alt på nettet.

Det er så forbandet svært med årstal - der findes så utallige rygter, og derfor godt at få slået fast hvad der er rigtigt

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JoePete - du ved måske - eller du har adgant til Seiko? - af hannover_dk - 20-11-2009, 12:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)