NU MED LISTE JoePete - du ved - eller har adgant til Seiko?
Mine klargøringer i rødt

Joepete Skrev:Vintage Seiko er ikke min stærkeste side, men jeg kan da godt huske, at vi har haft snakken tidligere. Jeg skal prøve at forhøre mig rundt omkring, og se hvad det bringer. Jeg forstår spørgsmålet sålede - ret mig lige, i fald det ikke forholder sig sådan:

I hvilken måned og i hvilket år, solgte Seiko deres første kolonnehjulschronograf ?

Blev den solgt på det japanske hjemmemarked, eller solgtes den på det internationale marked ?

Var 6139 med 1 subdial og ingen fast sekundviser den første eller 6138 den første - og årstal for begge - på markedet i handel

Venligst gerne svar med dokumentations henvisninger om muligt

Jeg hopper på WUS og SCWF først, og i fald der ikke er samstemmende forklaringer, så kontakter jeg Seiko.

Jeg ved det ofte er lettere bare at få svar end at få en dokumentation, men jævnfør min egen jagt omkring kaliber 321 og omega og meget andet, så er svar uden dokumentation af den ene eller anden art, jo desværre nemme at få, men svære at bruge Icon_e_smile

Tak fordi du prøver

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JoePete - du ved måske - eller du har adgant til Seiko? - af hannover_dk - 18-11-2009, 07:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)