26-10-2009, 10:36 PM
hannover_dk Skrev:Mig bekendt diskuterer Baun ikke ret ofte pris eller prangen om pris på forum - og det er vel det der står. At nogen synes det er sjovt - uanset omfang at diskutere pris - op til dem, men om det så er så vældigt interessant på et forum - tja: For mig er pris diskussioner hver mands eje, men detaljer lever jeg godt uden - men så kan jeg jo bare hoppe de mange pristråde let forbi -
Vi skal ikke skyde hinanden slette motiver i skoene, du har jo næppe som lidt ny læst alle Bauns 3804 indlæg, så ville du vide at det ikke er pris der dominerer - så den bemærkning er for smart.
Husk Smadremand (og andre) at checke citatet når du quoter - så det bliver den rette mand der fremstår i quotet - jeg ved godt det kan være lidt drilsk - specielt når man retter lidt i teksten og får flyttet noget omkring de to gange QUOTE, men et citat bør altid vise korrekt til den der citeres.
vh
Allerførst beklager jeg, at jeg havde overset systemets tekniske finesse mht hvem der citeres men da indlægget står direkte under Baun's burde det vel være til at finde ud af alligevel.
Nej, jeg har ikke læst samtlige Bauns 3804 indlæg, men jeg kan da se at han har en mening til det meste og det var egentlig ment lidt humoristisk, det har jeg åbenbart bare ikke tydeliggjort nok.
Jeg er ked af, at det bliver opfattet som arrogant at det keder mig at læse om et sub til 20-25k skal koste 20.539 eller 20.998, men når man vil have noget der er lidt udover det sædvanlige må man altså også være indstillet på at handle seriøst og det irriterer mig når en udpræget smålighed gør at folk med stor klogskab bedømmer prissætning så nøjagtigt ud fra et grumset billede eller to.
Ligesom det irriterer mig at nogle af Jer "gamle" her på forummet bedømmer mine bemærkninger som værende "for smarte" eller som her flytter mit oprindelige indlæg fra Rolex forum til Off-topic - det har jeg ikke bedt om.
"Vi skal ikke skyde hinanden slette motiver i skoene" men sjovt nok er der et par Kloge-Åger der lynhurtigt har dømt mit "hvem vælger hvad" indlæg under rolex som " har vi ikke lige haft den" og "så kan der vist ikke koges mere suppe på den" men der er siden da nok kommet flere svar og over 700 besøgende på indlægget end på de fleste andre, så tag lige og giv nye her på forummet en chance eller spring selv de indlæg I ikke gider læse over, uden at komme med nedladende kommentarer, tvangsflytninger eller anden form for censur.
mvh Henrik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)