26-10-2009, 09:35 PM
Smadremanden Skrev:Mig bekendt diskuterer Baun ikke ret ofte pris eller prangen om pris på forum - og det er vel det der står. At nogen synes det er sjovt - uanset omfang at diskutere pris - op til dem, men om det så er så vældigt interessant på et forum - tja: For mig er pris diskussioner hver mands eje, men detaljer lever jeg godt uden - men så kan jeg jo bare hoppe de mange pristråde let forbi -Smadremanden Skrev:ja - nu er det jo ikke mig der diskuterer det på forum
Med dine 3804 indlæg ialt og 4 indlæg alene til denne tråd føler jeg en let misto til ovennævnte udsagn...
mvh Henrik
Vi skal ikke skyde hinanden slette motiver i skoene, du har jo næppe som lidt ny læst alle Bauns 3804 indlæg, så ville du vide at det ikke er pris der dominerer - så den bemærkning er for smart.
Husk Smadremand (og andre) at checke citatet når du quoter - så det bliver den rette mand der fremstår i quotet - jeg ved godt det kan være lidt drilsk - specielt når man retter lidt i teksten og får flyttet noget omkring de to gange QUOTE, men et citat bør altid vise korrekt til den der citeres.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)