ang watchfreak - (Jesper) og Willy
hannover_dk Skrev:Hej - jeg skrev at watchfreak var røget af det norske forum tidssonen. Det har jeg lige fra ham selv fået besked om ikke passer. Jeg har helt enkelt gættet forkert - det er skam en Jesper som er røget af (eller fået et vink med en norsk vognstang), med evne for billeder, og han var dansk, men altså ikke vor Jesper Watchfreak. Den må jeg jo lige beklage. Halve vinde og rygtesmederi er slet ikke mig -Undskyld Jesper Icon_e_smile

Sjovt nok, er jeg i et par tilfælde stødt på Jesper på "Rolex Watch Forum", hvor hans form (i de få posts, som jeg har set) dog er noget mere "afdæmpet", selvom han selv skriver, at han er "extremely arrogant" Icon_e_wink - men tonen på dette forum er også noget mere hård og MODS og ADMIN er meget hurtige til at banne folk eller låse tråde ! Dér får man igen råt for usødet, hvis man går over stregen ! Icon_e_wink

Fsv. angår både Watchfreak og Willy, så vil jeg sige, at personligt har jeg ikke noget imod lidt "venlig provokation", når blot det sker for at skabe en saglig, men venlig debat - jeg betvivler egentlig ikke, at dette har været disses hensigt (og så måske alligevel lidt), men begges form har i flere tilfælde efter min personlige opfattelse været over grænsen og har i stedet fremprovokeret en "mindre venlig debat" i stedet for.......... hvilket jeg egentlig mener har skadet "klimaet" generelt herinde i perioder !!

Desværre, for jeg er egentlig ikke i tvivl om, at både Jesper og Rodney er meget vidende og ville kunne bidrage med meget her på forum.

Men det er bare min mening ................... og i øvrigt er jeg da enig i, at der ikke er "læse- og skrivetvang" herinde !! Men selvom dette er tilfældet, bør der alligevel være en grænse - da vi alle hver især har forskellige grænser, så må det være op til MOD´s og ADMIN at sætte og håndhæve disse for forum generelt - og det er jo så også, hvad der er sket, hvilket Jesper og Rodney så har draget deres konsekvens af.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af pbr - 23-10-2009, 12:26 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af Tukjær - 27-10-2009, 08:56 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af pbr - 27-10-2009, 10:54 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af pbr - 27-10-2009, 10:56 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af Tukjær - 28-10-2009, 09:32 AM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af morgan - 29-10-2009, 10:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)