ang watchfreak - (Jesper) og Willy
Hej - jeg skrev at watchfreak var røget af det norske forum tidssonen. Det har jeg lige fra ham selv fået besked om ikke passer. Jeg har helt enkelt gættet forkert - det er skam en Jesper som er røget af (eller fået et vink med en norsk vognstang), med evne for billeder, og han var dansk, men altså ikke vor Jesper Watchfreak. Den må jeg jo lige beklage. Halve vinde og rygtesmederi er slet ikke mig -Undskyld Jesper Icon_e_smile

Nå, Jesper fortæller også, at den rigtige Willy hedder Rodney og er fra Irland eller Skotland, bosiddende i DK (nok ikke så mange år) omkring 57 år gætter folk der har mødt ham på, og ganske vidende.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er korrekt, også ud fra resten af korrespondancen. Nå men den del er måske heller ikke så afgørende i virkeligheden.

Det er ærgerligt at begge brugere vælger en lidt trolling agtig form - på hver deres måde - som støder så mange herinde, jeg kan sagtens savne dele ved begge, men formen er jo ens eget valg, og opfattes så af en del som overskyggende indholdet, og sådan er det bare.

Når man ser på ex Gronholdt, som i Per Bauns tråd, kunsten stiger, pludseligt kommer på banen med dette lille indlæg:

Jeg har samlet på ure siden 1972, mest omega og har ca. 200 omega armbåndsure,hvoraf de over 50 er constellations ure, og omkring 150 omega lommeure. Det har altid været spændende at finde vintage ure både i danmark og på rejser rundt omkring.og det er stadig lige sjovt. mvh gronholdt

så står det jo lysende klart, at vi som er medlemmer herinde, bare udgør en lille del af ursamlerne, og der at der er masser derude med interessant samlinger og ure, og stor viden. Hver gang vi møder nogen, så skal de endeligt kende til det tilbud som [url]"http://www.urforum.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; er, og så er det bare at håbe de kan finde det spændende at dele deres viden med os andre, og tage del af vore ur-tanker - skub til dem og se om i kan aktivere dem i kender.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af hannover_dk - 23-10-2009, 09:57 AM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af pbr - 23-10-2009, 12:26 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af Tukjær - 27-10-2009, 08:56 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af pbr - 27-10-2009, 10:54 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af pbr - 27-10-2009, 10:56 PM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af Tukjær - 28-10-2009, 09:32 AM
Re: ang watchfreak - (Jesper) og Willy - af morgan - 29-10-2009, 10:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)