19-10-2009, 09:41 PM
Kim T Skrev:Man skal huske at det er også tilladt at kunne tænke sig et lækkert ur, selv hvis man ikke har de store midler til rådighed.
Og i denne situation kan det for nogle være relvant med en besparelse, og dermed også andres råd til opnåelse af denne.
+1 !! Det kan jeg kun tilslutte mig - min DS blev kun opnåelig ved at udnytte muligheden for besparelser, idet købet skulle financieres ved frasalg af mine øvrige ure - i en situation som den, kan 500 kr. fra eller til sagtens udgøre en "make or break" situation !!
Jeg er generelt heller ikke i en situation, der gør, at jeg kan tillade mig at være ligeglad med en besparelse på f.eks. kr. 500, hvis den er mulig - og det synes jeg ikke er et dødssygt eller uinteressant emne, at beskæftige sig med, netop på et seriøst urforum.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)