19-10-2009, 06:41 PM
Jeg fravælger Daytona - ikke fordi det ikke er et lækkert ur, men fordi det er for dyrt i forhold til så meget andet jeg godt vil have, og jeg har ikke specielle forhold til de signaler det måske sender
Divers: Kermit har jeg da for at nævne det nyere - og som tool en explorer ll men ellers_
Jeg vælger ure med lidt historie - et smukt værk - og gerne fra 1935-1970 for kronografers vedkommende - helst helstål, kolonnehjul og HELST minimum 38 mm
De gamle har personlighed, inkluderer ofte smukt håndarbejde og spændende skive detaljer. Det skal dog med, at de som gamle biler, skal behandles lidt med respekt
Jeg tillader mig et billede, da du jo skriver, hvem vælger hvad lidt bredt
Eksempel på de gamle som er hovedvægten:

vh
Divers: Kermit har jeg da for at nævne det nyere - og som tool en explorer ll men ellers_
Jeg vælger ure med lidt historie - et smukt værk - og gerne fra 1935-1970 for kronografers vedkommende - helst helstål, kolonnehjul og HELST minimum 38 mm
De gamle har personlighed, inkluderer ofte smukt håndarbejde og spændende skive detaljer. Det skal dog med, at de som gamle biler, skal behandles lidt med respekt
Eksempel på de gamle som er hovedvægten:

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)