04-10-2009, 10:35 AM
jacob jensen Skrev:Jeg var ikke klar over at Rolex reddede hele urindustrien i de grimme krystal dage
det har jeg godt nok ikke kunne finde noget om i det jeg har læst om mit mærke (JLC)
Jeg vil ikke sige at jeg vil give dig ret i at at Rolex er på vej ned af rampen willy
jeg kener for lidt til deres udvilknings virker i nyere tid
men som dig har jeg helt klart for og imod mærket.
Men deres betydning for en vandtæt kasse til dykkerure er jo ret stor må man sige,
det ligger der også noget i for en diver fan som mig![]()
Jeg er faktisk vild med at de kører en konservativ stil på modellernes design og ikke bare
følger tiden trend,men som dig trækker det også ned for mig at man ser mærket alle steder
også på mennesker som jeg personlig ikke søger sammenligning med
Men skal jeg have en anden diver i mit udvalg af ure kigger jeg nok på 14060,16600 eller
deres Deep Sea
Citat:willy maybe i should have written that rolex played a big part in keeping the swiss watch industry alive.i have read many articles ,where other watch factorys have expressed their gratitude to rolex during the crisis.i wish rolex would follow the example of jlc,who are becoming the leader.with new ideas value for money,and improving their quality constantly.i bet you like that one.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)