who removed my subject sexy watches from this blogg?
KlausM Skrev:Jeg har det sådan at når man skriver provokerende og går til grænsen enten i udtryksform eller valg af ord skal man også kunne tage sin egen medicin når man møder lidt modstand og dette uden at angribe folk personligt. Jeg husker den "manglende" tråd og udgangspunktet var for infantilt til min smag men blev dum da den også blev personlig selv efter moderator havde været inde over. Det er formodentligt derfor tråden blev slettet.
Det er vel det der sker og lad os nu komme videre.
Mvh
Klaus
quote willy.i love medicin has you put it.but i do not turn the other cheek,as it says in the bible.he said my subject did not matter.i replied that he should get a sense of humour,and that maybe he did not matter.and i find your subject infantile and lacking humour.am i getting to personal please let me know.and you should know that i attack some watches not people. willy the angry
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 26-09-2009, 11:09 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 05:44 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 09:02 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 09:52 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af willy - 29-09-2009, 05:20 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 01-10-2009, 05:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)