who removed my subject sexy watches from this blogg?
Tio Malo Skrev:Kan ikke rigtigt tro at nogle af de gode moderatorer ville have fjernet et tråd uden at melde tilbage når det bliver til debat.
Human error ?
Har selv været i situation, hvor jeg fik et længre indlæg færdig, trykte på "udfør" og galopperede ud af dørren - var for sent fra en aftale...
Når jeg så om aftenen ville se på hvordan folk her havde reageret for indlæget, var tråden væk.
Eller - det var aldrig blivet udført pga. time out (er vist 30 min her pt. ?). Jeg havde haft bare for travlt at vente og se det i første omgang.
John
Ja det har jeg også været ude for - men hele tråden, som jo startede med Willy's indlæg er væk, og det er ikke fordi nogen er for sene med at trykke udfør - men fordi den er slettet - bevidst - og i så fald af Morgan som den moderator der ikke har svaret (vi kan vel ikke heller vente at de er fuldtidsmoderatorer - så helt OK) - eller ved en fejl - som jo kan ske

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 26-09-2009, 11:09 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 05:44 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 09:02 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 09:52 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af hannover_dk - 27-09-2009, 11:04 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 01-10-2009, 05:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)