who removed my subject sexy watches from this blogg?
KlausM Skrev:...og jeg bakker op om moderatorerne på denne site.
Mvh
Klaus
det gør jeg da også, men jeg synes, at hvis de sletter indlæg, så var det fint hvis emnet kunne stå, og moderator lige ville skrive - "slettet grundet salgsforsøg" eller "slettet grundet holdning til xxxxforum ikke vil lægge ryg til (kunne være Nazi eller hvad ved jeg)" osv - bare så den der blev slettet og vi andre forstod hvorfor.

Jeg synes det er et generelt plus på forummet at der er plads til mange meninger og forskellige holdninger.

Ang sproget: Jeg var i en del år koncernchef for en Svensk koncern, og taler rimeligt svensk og talte svensk med bestyrelsen, men jeg kommunikerede alt skriftligt på engelsk og lavede mine præsentationer på engelsk, for ikke at skrive stavefejl og kikse gramatik.

Det fik dem til at gøre det samme når de skrev til mig ofte - men vi talte altid svensk - så det er ikke spor mystisk med engelsk i skrift for mig

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 26-09-2009, 11:09 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 05:44 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af hannover_dk - 27-09-2009, 06:57 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 09:02 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 27-09-2009, 09:52 PM
Re: who removed my subject sexy watches from this blogg? - af jacob jensen - 01-10-2009, 05:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)