23-10-2012, 08:22 AM
Har kigget på både S-klasse og A8. Mercedesen lider stadig i min optik lidt af at udstråle gammelmand - den er dog sindssygt flot, men den giver mig ikke rigtig den fornemmelse som jeg er ude efter. Derudover så har jeg hørt at vægtafgiften er slem og service ligeså. Jeg checker i løbet af dagen op på service på 7'eren, det har jeg endnu ikke gjort.
A8eren kunne være et bud, men når alt kommer til alt så koster de 3 biler nogenlunde detsamme og jeg tror at jeg bliver gladest for BMWen.
535d er en fed fed bil, kommer selv fra en 530d, og den var netop for amageragtig, hvilket forklarer de 3 indbrud på 4 måneder.
M-pakke og store fælge er derfor udelukket.
Har du kørt m550d? Det er den bil der har overrasket mig mest i nyere tid...
RR sport er en fed bil og den er god at køre, men når man sætter sig direkte over i en sprit ny x5 med alt udstyr så springer forskellen en i øjnene ganske tydeligt!
A8eren kunne være et bud, men når alt kommer til alt så koster de 3 biler nogenlunde detsamme og jeg tror at jeg bliver gladest for BMWen.
535d er en fed fed bil, kommer selv fra en 530d, og den var netop for amageragtig, hvilket forklarer de 3 indbrud på 4 måneder.
M-pakke og store fælge er derfor udelukket.
Har du kørt m550d? Det er den bil der har overrasket mig mest i nyere tid...
RR sport er en fed bil og den er god at køre, men når man sætter sig direkte over i en sprit ny x5 med alt udstyr så springer forskellen en i øjnene ganske tydeligt!
//Berg

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)