22-10-2012, 03:47 PM
Jeg vil hellere have ET "dyrere" ur fremfor flere "billigere" i boksen... har prøvet begge dele og de gange der har været flere, at vælge imellem er det alligevel det samme ur som sidder på armen 90% af gangene når jeg går ud af døren
Jeg har aldrig rigtig været speciel øm overfor mine ure... og det seneste dyrere ur jeg købte (AP Diver) blev indkøbt inden sommerferien og var igennem tykt og tyndt med mig over sommeren (Undtagen en tur til NYC, da min forsikring ikke ville dække det fulde beløb hvis det blev stjålet i udlandet!
) Uret fik da helt sikkert også tilført et par brugspor under mit ejerskab og det første "hak" jeg lavede i lynetten irreterede mig da også en lille smule, men der gik 2 min så var den tanke væk igen. Urene er for mig en brugsgenstand og vil ikke på nuværende tidspunkt eje et ur jeg ikke tør gå med!
Jeg har aldrig rigtig været speciel øm overfor mine ure... og det seneste dyrere ur jeg købte (AP Diver) blev indkøbt inden sommerferien og var igennem tykt og tyndt med mig over sommeren (Undtagen en tur til NYC, da min forsikring ikke ville dække det fulde beløb hvis det blev stjålet i udlandet!
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)