Rolex Submariner 5513 Gloss Gilt Spider Web dial watch
Hvis uret har stået 100 % oprindeligt inden alle hans små "julelege" har det tabt ca. 5.000 $ i værdi på skive, visere samt indlæg. Gilt visere koster kassen. Jeg vil dog gætte på at uret havde andre nyere visere og måske også nyere indlæg, da disse ofte er skiftet tidligere, og dermed er skaden ikke så stor. At han har matpoleret kassen kan der godt rettes op på, men selvfølgelig ikke smart da der fjernes materiale hver gang. Skiven har fået fjernet luminovaen, men så vidt jeg har forstået var der tale om relumineringer og ikke den oprindelige tritium markeringer? Dermed er skaden her også begrænset. Har han derimod fjernet den oprindelige tritium kan han godt vinke farvel til ca. 2.000 $ Icon_evil

At den gik for 7.800 $ forstår jeg ikke helt. Man kan få et flot oprindeligt gilt 5513 til 10.000 $, men det er den sædvanlige sang om at folk betaler overpris for noget skrammel frem for at købe noget ordentligt og give lidt mere Icon_rolleyes Har man ikke kr. eller er for nærig til at købe de gode sager skal man hellere holde sig fra vintage Rolex...

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rolex Submariner 5513 Gloss Gilt Spider Web dial watch - af Mads Gjødesen - 16-09-2009, 08:50 AM
Re: Rolex Submariner 5513 Gloss Gilt Spider Web dial watch - af jacob jensen - 16-09-2009, 10:06 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)