10-09-2009, 10:07 AM
Jeg har nu haft mit nye Submariner 116613/LN med bl.a. den nye keramiske krans i en måneds tid. Jeg er enormt glad for det
, men jeg har lagt mærke til at i løbet af dagen drejer kransen sig mellem 2-5 klik. Jeg har stillesiddende arbejde, så dette sker vel når jeg sidder med hænderne i skødet og uret går mod låret. (ikke fordi jeg laver for lidt
). Kort sagt ved alm. brug. Dette irriterer mig, da jeg er vant til at mit Omega Seamaster ikke rokker sig uanset hvad jeg foretager mig i dagligdagen.
Jeg har spurgt hos klarlund (hvor jeg har købt klokken) og de ved det ikke. Jeg skal alligevel ind om en måneds tid og have justeret det (det taber ca. 2 sek. i døgnet) og så vil de kigge på det. De siger at uret er så ny en model at de ikke kender teknikken bag kransen.
Er der nogle herinde der ved det om man kan stramme kransen en smule, så jeg kan stole på at positionen holdes?
Det irriterer mit øje (og vel også min perfektionisme) at den rykker sig.
med venlig hilsen
Jesper.
Jeg har spurgt hos klarlund (hvor jeg har købt klokken) og de ved det ikke. Jeg skal alligevel ind om en måneds tid og have justeret det (det taber ca. 2 sek. i døgnet) og så vil de kigge på det. De siger at uret er så ny en model at de ikke kender teknikken bag kransen.
Er der nogle herinde der ved det om man kan stramme kransen en smule, så jeg kan stole på at positionen holdes?
Det irriterer mit øje (og vel også min perfektionisme) at den rykker sig.
med venlig hilsen
Jesper.
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)