18-10-2012, 02:52 PM
Laser kronen i glasset på alle de kopier jeg har set har været elendig lavet. På et ægte er det super diskret lavet og svært at spotte mens det i kopierne er som om at de nærmest stolt forsøger at fremvise det
De klart mest giftige kopier er dem der som originalt benytter ETA værker. Specielt Hublot og Panerai har jeg haft noget i hænderne, hvor jeg var ved at skide i bukserne (som dealer) over godt det var lavet...
Man skal virkelig se sig for derude. Rolex har jeg endnu ikke set en kopi, der sad lige i skabet, men de findes da sikkert. In-house, glas bagkasse samt høj finish en kæmpe hjælp til at spotte en fake.
Lidt pudsigt så jeg et Hublot BB i Kina som var virkelig lækkert lavet, men de havde simpelthen givet den for meget gas med finishen med blåanløbne skruer, forfinet justering og graveringer, som end ikke originalen har
Prisen var 1100 dollars så vidt jeg husker.
/Mads
De klart mest giftige kopier er dem der som originalt benytter ETA værker. Specielt Hublot og Panerai har jeg haft noget i hænderne, hvor jeg var ved at skide i bukserne (som dealer) over godt det var lavet...
Lidt pudsigt så jeg et Hublot BB i Kina som var virkelig lækkert lavet, men de havde simpelthen givet den for meget gas med finishen med blåanløbne skruer, forfinet justering og graveringer, som end ikke originalen har
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)