Slet ingen overraskede over 105.003 PRODUCERET marts 68??
Magnum Skrev:Det var i 1965 at det blev kendt NASA brugte Speedmaster, på det kendte Ed White spacewalk billede. Måske har Omega haft en del restordrer, da de ikke kunne følge med i produktionen (hvilket de ikke kunne).

Men sjovt er det.
Det tror jeg helt rigtigt har været tilfældet - de opdagede jo først Ed White havde den på et godt stykke tid efter han havde det, og så satte de ret massivt ind med reklame, og har de haft bagstykker og skiver, så har de givet kunne komme af med disse - og det er jo fine sager - og helt korrekt at de ikke kunne følge med

Jeg TROR også at den asymmetriske kasse (snoede horn kroneforstærker bedre tæthed osv i 145.012 + teksten proffesionel som jo netop kom for at hædre White og vise at det var for proffs) kan være blevet fremskyndet - så de har startet den op for at sikre fuld konkurrence i forhold til Nasa, medens de så udfasede 105.003

Samtidigt har der været fuldt tryk på med at udvikle 861 for at være klar når lageret af 321 udgik, og de ønskede en billigere og mere service venlig maskine. Det skulle ikke undre, om der også var store overlap mellem 321 og 861
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Slet ingen overraskede over 105.003 PRODUCERET marts 68?? - af hannover_dk - 03-09-2009, 12:52 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)