Slet ingen overraskede over 105.003 PRODUCERET marts 68??
John, når et firma præger deres bagkasser med samtlige relevante daterings-, kasse- og værkoplysninger, så tror jeg de gør det fordi de har praktiske årsager hertil - service, reservedele, historie, tilhørsforhold osv. Hvorvidt produktionen så bliver vanskeligere at styre, det ønsker jeg ikke at gå ind i en diskussion omkring, idet der nok kan fremføres argumenter i både pro et contra lejrene.

Som tidligere nævnt, så kender jeg ikke så meget til Omegas "dateringsmetoder", men som jeg har forstået det - ret mig endelig hvis jeg tager fejl - så skal man se lidt info af bagkassen, lidt fra værket og noget fra Omegas analer, såfremt man skal datere uret præcist - og så kan man, som du her fremviser, ikke være helt sikker alligevel.

Jeg synes din tråd er spændende og sjov, så lad mig hermed afslutte Seiko tænkningen - den var ment som eksempel, og ikke som "trykken på snuden" - sorry, hvis den har virket sådan Icon_redface

Hvad siger du til budet omkring Omegas særlige udgaver af Speedy´er, og at det kunne være en del af miseren ... ?
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Slet ingen overraskede over 105.003 PRODUCERET marts 68?? - af Joepete_phpbb3_import15783 - 02-09-2009, 12:33 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)