Slet ingen overraskede over 105.003 PRODUCERET marts 68??
Speedy Skrev:
Joepete Skrev:Det er vel ikke raketvidenskab for viderekomne at kunne lave et "system", så man kan datere sit urs produktionsdato forholdsvist præcist:
Det har de næsten også, i Hannovers Speedy står 105.003-65. Den er så produceret i 1967, men bagkassen var produceret i 65 (måske).
Tallene bag på din Seiko fortæller dig vel også kun at du ifølge den gængse opfattelse ved at uret er produceret i 67, eller er det 100% sikkert og verificeret af Seiko?
Præcis - det kan være Seiko er mere præcise, men det har man jo troet om Omega også - men det hjælper jo ikke hvis dele produceres og siden bruges året efter - og det ville jeg langt fra turde være sikker på ikke var tilfældet med Seiko og så mange andre.
Omega har FINE lister - mange har skabt FINE lister over dem - so what hvis numrene bruges lidt i flæng. Ingen raket videnskab nej, men som produktionen foregår så laves mange dele givet i større antal og bruges løbende

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Slet ingen overraskede over 105.003 PRODUCERET marts 68?? - af hannover_dk - 01-09-2009, 11:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)