01-09-2009, 04:53 PM
John, i fald Seiko udfaser SBDX001 - hvad jeg ikke tror de gør lige med det samme - så kommer der blot en ny automatic MM og tager dens plads. Seikos Marinemaster serie indeholder en top-of-the-line diver med både:
SpringDrive
Automatic
Kinetic
Quartz
Quartz-computer
-værker i ... sorry, var lidt doven
SBDX001 var den første af Marinemaster urene, som blev lanceret tilbage i 1999. Den er dermed legendarisk, i mine øjne, og den vil sandsynligvis blive den sidste af de eksisterende Marinemasters, som bliver udfaset. Når den en gang skal lade livet, så vil jeg vædde en del på, at afløseren bliver i stil med den nuværende MM eller måske med lidt guld-bling på markeringer og bezel, så den bliver en endnu større homage til 6159-7000, end den nuværende MM er det
Måske bliver det et mix af de to divere ... hvem ved ... ?
SpringDrive
Automatic
Kinetic
Quartz
Quartz-computer
-værker i ... sorry, var lidt doven
SBDX001 var den første af Marinemaster urene, som blev lanceret tilbage i 1999. Den er dermed legendarisk, i mine øjne, og den vil sandsynligvis blive den sidste af de eksisterende Marinemasters, som bliver udfaset. Når den en gang skal lade livet, så vil jeg vædde en del på, at afløseren bliver i stil med den nuværende MM eller måske med lidt guld-bling på markeringer og bezel, så den bliver en endnu større homage til 6159-7000, end den nuværende MM er det
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)