27-08-2009, 12:58 PM
Du har ret John. Et eller andet sted tilsidesætter man "value for money" faktoren allerede idet man overvejer at købe ur til over 200 kr. Eller allerede idet man overvejer at købe et ur. De fleste har jo mobilen inden for rækkevidde 24/7, hvor de kan tjekke hvad klokken er.
Jeg er selv med til at piske stemningen omkring value for money op herinde og man vil selvfølgelig gerne have noget for de kr. man smider. At pengene så rent behovsmæssigt er spildt, er en anden snak. Et eller andet sted burde vi også skamme os lidt når vi smider 50-100 k for et gammelt ur
Pokker jeg har tit fået bemærkningen: "Du er da sindsyg når du har givet 70 k for et ur...Tænk hvad du kunne få for de penge". Jeg har det nok bare sådan, at så længe jeg ikke må/skal give afkald på andre basale behov, er der vel intet i vejen for at smide den slags penge efter et ur
Hvis jeg skulle bo i en campingvogn, leve af havregryn og ikke havde penge til andre fornøjelser, kunne jeg forstå kritikken.
/Mads
Jeg er selv med til at piske stemningen omkring value for money op herinde og man vil selvfølgelig gerne have noget for de kr. man smider. At pengene så rent behovsmæssigt er spildt, er en anden snak. Et eller andet sted burde vi også skamme os lidt når vi smider 50-100 k for et gammelt ur
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)