Hvad ville i vælge som næste vintage investering?
#5
Hmm den er svær men jeg ville nok vende den lidt rundt. Jeg ville ikke gå specifik efter én model, men følge markedet og se hvad der dukkede ok. På den måde får du både de bedste eksemplarer OG den bedste pris hjem. Vintage Rolex er ikke noget man samler på for kvantitetens skyld. Skal man have mange og i en fart ender det altid ud i noget skrammel Icon_e_sad

Så var jeg dig ville jeg gå efter så flotte og komplette ure på tværs af de modeller du har kig på. Condition is king... Icon_e_wink Så find så fine ure som muligt inden for de budgetrammer du har. Jeg ville langt hellere have et flot komplet 5513 end et halv baldret 1665 Icon_e_confused De faldende priser på vintage Rolex er også hårdest ved de dårlige eksemplarer der stort set er usælgelige for tiden. Når der så dukker et mint ur op er det hurtigt væk næsten uanset pris.

Så gå ikke efter en specifik model, men efter det gode køb.

/Mads
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Hvad ville i vælge som næste vintage investering? - af Mads Gjødesen - 25-08-2009, 10:11 AM
Re: Hvad ville i vælge som næste vintage investering? - af jacob jensen - 27-08-2009, 10:39 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)