18-08-2009, 11:57 PM
Jeg ved ikke om de er efterbehandlede, jeg skriver ikke noget op om det, men jeg går max 2 ting.
1 Nogen gange bruger autokorriger
2 cropper - næsten altid noget
Jeg er ikke super fotograf, men har et sommerhus som giver mulighed for gode let tilgængelige motiver, og her er det jo så ikke kun ure forstår jeg - Alt her er taget fra haven
Kig ud

Kig op om dagen - svaner

Kig op om natten - sky i stratosfærehøjde med iskrystaller - lyssky (ikke som de affærer hr Bagger lavede)

croppet hav - der måtte jeg dog lige ud af haven - optisk zoom kun og så cropp - gode farver - ret kraftige for Kattegat, men absolut ikke farvebehandlede - ud over Autocorrect.

Alt med ikke spejlreflex digital (Leicaflex Dlux 3 mener jeg den hedder)
vh
1 Nogen gange bruger autokorriger
2 cropper - næsten altid noget
Jeg er ikke super fotograf, men har et sommerhus som giver mulighed for gode let tilgængelige motiver, og her er det jo så ikke kun ure forstår jeg - Alt her er taget fra haven
Kig ud

Kig op om dagen - svaner

Kig op om natten - sky i stratosfærehøjde med iskrystaller - lyssky (ikke som de affærer hr Bagger lavede)

croppet hav - der måtte jeg dog lige ud af haven - optisk zoom kun og så cropp - gode farver - ret kraftige for Kattegat, men absolut ikke farvebehandlede - ud over Autocorrect.

Alt med ikke spejlreflex digital (Leicaflex Dlux 3 mener jeg den hedder)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)