15-08-2009, 01:34 PM
Dit foreslåede budget holder slet ikke i mit forslag, men modellerne er spændende og rummer både Seiko historie, enere og lidt opsummering - så må pengene komme efterhånden
62MAS Startskuddet
6309-7040/7049 Cushion case og super klassiker
6309-7290 Slim case intro
SKX007/171 7S26 intro og historisk tradition samt traditionsbrud
SKX781 Helt sin egen i design
SBDS018 Golden Tuna med specialdesignet 7C46 værk (sorry, men ingen Seiko diver samling uden dét værk
)
SBDX001 Ultimativ Seiko kvalitet og 6159-7010 homage
SBDC001/003/005 Seiko diver kvalitet summet op i ét enkelt ur
Der kan være rigtig mange spændende måder at sammensætte en Seiko diver samling på. Ovenstående er blot et bud, og jeg glæder mig rigtig meget til at se andre bud - så vil jeg sikkert undre mig over, at jeg har udeladt nogle modeller ...
Det kræver rigtig meget viden og indsigt, at lande de gode vintage Seiko diver eksemplarer, da der er SÅ mange pyntede versioner derude i cyberspace. SÅ: Træd varsomt, undersøg grundigt og spørg til råds ! Især Harry, Jens og John L vil kunne hjælpe i vintage afdelingen
Der skal da også lige et enkelt billede med i tråden
62MAS Startskuddet
6309-7040/7049 Cushion case og super klassiker
6309-7290 Slim case intro
SKX007/171 7S26 intro og historisk tradition samt traditionsbrud
SKX781 Helt sin egen i design
SBDS018 Golden Tuna med specialdesignet 7C46 værk (sorry, men ingen Seiko diver samling uden dét værk
SBDX001 Ultimativ Seiko kvalitet og 6159-7010 homage
SBDC001/003/005 Seiko diver kvalitet summet op i ét enkelt ur
Der kan være rigtig mange spændende måder at sammensætte en Seiko diver samling på. Ovenstående er blot et bud, og jeg glæder mig rigtig meget til at se andre bud - så vil jeg sikkert undre mig over, at jeg har udeladt nogle modeller ...
Det kræver rigtig meget viden og indsigt, at lande de gode vintage Seiko diver eksemplarer, da der er SÅ mange pyntede versioner derude i cyberspace. SÅ: Træd varsomt, undersøg grundigt og spørg til råds ! Især Harry, Jens og John L vil kunne hjælpe i vintage afdelingen
Der skal da også lige et enkelt billede med i tråden
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)