hvor pokker finder jeg det....
Pj_pam Skrev:Hej TC

Forstår 100% hva der ligger bag dit ønske om et par "bugte" bukser.
Jeg har selv en "drøm" om at eje et Breitling som har siddet på armen af en af Saddam´s Jagerpiloter, tanken om at kunne tage en "bid" af historien, at sidde og se på uret mens man tænker på hva urets tidligere ejer har lavet... uhhh ...... Morbid, måske, men kun ved at huske historien kan vi lære af den.

good luck
Den med Breitling er jo til at opfylde, blot er det svært at være sikre på de er ægte, men der er en del Irakiske pilot ure i omløb til "rimelig pris" Jo jo - hvis skal vi lære af historien, men der er ting jeg føler så stærkt omkring at jeg afstår - Jernkors eller blodige bukser fra døde soldater fra Afghanistan vil jeg selv absolut være uden - men jeg er enig i at det som kunst givet kan sættes i et koncept som tjener til, om ikke at huske, så lære af historien - bare det gøres rigtigt, det var det jeg ledte efter
Du kommer lettere til et ur som har været rundt på piloter for alvor hos Heuer Bundeswehr - Starfighter eller flyvende ligkiste som nogen kaldte den - 1965 tiden - og brugt seriøst - fås for 15 t mener jeg - og har god størrelse (undskyld lidt topic Icon_e_biggrin )
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 08:45 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:15 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:36 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:53 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:09 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:49 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af Pj_pam - 06-08-2009, 10:33 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af hannover_dk - 06-08-2009, 10:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)