hvor pokker finder jeg det....
pbr Skrev:Udover dette har jeg sådan set ingen fornemmelse af, hvad dit budskab vil være ! Og jeg er også åben for kunstnerisk provokation på dette område, hvis det har et fornuftigt formål.
TC, hvorfor ikke måske fortælle hvad budskabet er - jeg ved godt at megen kunst skal man selv opfatte budskabet i, men mon ikke du her uden problem kunne hjælpe forståelsen. Det er jo et delikat emne - sårede eller døde soldaters bukser - fra nu eller WW2 eller når som helst - og hvor får man respekten for ham der havde bukserne på med ind, hvis man ikke kan spørge ham - Det er sikkert ting du har tænkt igennem, men lys os dog gerne op

Selv har jeg det besværligt - sikkert helt uden sammenligning - med lort på dåse, døde svin eller deres indvolde og guldfisk i blendere (var vel nærmere Platy eller sværddrager) som må ligge et sted mellem psykologisk menneske test og kunst - men det kan da også ha værdi - uanset hvad jeg mener.

Bukser med blod og skudhuller fra rigtige soldater kan givet sættes i en context, så jeg brokker ikke og er som alle andre forhåbentlig basalt mod krig og ødelæggelse - måske værst de civile ofre - og forstår lyst til at advare, vil bare gerne forstå mere.

@PBR - Jeg er helt med på at soldaterne er frivilligt i Helman og har stor respekt for det
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 08:45 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:15 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:36 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:53 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:09 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:49 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af hannover_dk - 04-08-2009, 11:37 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af Pj_pam - 06-08-2009, 10:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)