hvor pokker finder jeg det....
TC Skrev:det er ok, du driller...

jeg ved dog ikke hvad du fornemmer... ( jeg vil dog meget gerne høre hvad du tror det går ud på) husk at jeg er provkatør Icon_rolleyes det skal dog lige siges at i gør en kæmpe stykke arbejde for fred.. og jeg som dansker er stolt af jer... Icon_e_wink

Den eneste fornemmelse jeg har, er nok at det kan være din hensigt at fortælle folk hvad konsekvenserne af krig er - og i særdeleshed hvad konsekvenserne kan være for de udsendte danske soldater. (Det tror jeg dog efterhånden at folk godt ved - men det er ingen skade til, at de ikke glemmer det)

Udover dette har jeg sådan set ingen fornemmelse af, hvad dit budskab vil være ! Og jeg er også åben for kunstnerisk provokation på dette område, hvis det har et fornuftigt formål.

Dér hvor min grænse går, er hvis man forsøger at slå "kunstnerisk plat" på de danske soldaters indsats (ikke at jeg tror, at det er din hensigt !!) - husk på, at de danske soldater, der udsendes i mission i dag, tror på den sag, de kæmper for !! Der er ingen, der tvinges til tjeneste i udlandet - i særdeleshed ikke i Helmand !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 08:45 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:15 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:36 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:53 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:09 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:49 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af Pj_pam - 06-08-2009, 10:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)