hvor pokker finder jeg det....
TC Skrev:Jeg tager det skam ikke ilde op.. Icon_e_biggrin men jeg mener der imod at jeg viser en store respekt for de efterladte.. og fortæller en grum sandhed og det at være i krig.. men jeg kan godt forstå dig, da du sikket har/ står i det til hver dag.. og jeg ikke aner hvad vores drenge oplever/og kommer ud for. men jeg mener også at man vil ramme folk, hvis man viser dem den sandhed..

Ingen tvivl om det - jeg er helt med på, at det er godt, at der sættes fokus på danske soldaters indsats i missionerne........... også gennem kunsten.

Jeg ved jo heller ikke, hvad det er du påtænker at lave, men mener dog godt, at budskabet kan opnås uden ligefrem at bruge en død dansk soldats bukser med hans blod på !!!

Hvis du vil vide mere om, hvordan forholdene for de danske soldater kan være dernede, så vil jeg anbefale dig at læse bogen "I morgen angriber vi igen" af Kim Hundevadt !! Den burde være pligtlæsning for alle, efter min mening !!

Men jeg skal holde øje med hvad der er af muligheder, uden at det involverer sådan noget, når jeg er dernede Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 08:45 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:15 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:36 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 09:53 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:09 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af pbr - 04-08-2009, 10:49 PM
Re: hvor pokker finder jeg det.... - af Pj_pam - 06-08-2009, 10:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)