03-08-2009, 06:26 PM
Har det lidt svært med ordet trendy og også lidt med trendsættere i denne sammenhæng. Det må vel betyde det er en del af noget der rækker langt fremad hvis det skal fungere rigtigt, men jeg tror det ofte bruges som noget der er oppe i tiden - høj mode?
I en sådan sammenhæng kan vel PO godt falde ind.
Det som er trenden her, er vel at ure - som jeg ser det også ret langsigtet, bliver større og større og nu ofte er 42-45 mm, og der er PO (og DS) hoppet på "trenden"
(by the way, lidt sjovt bare: - Trend kommer helt oprindeligt fra vævning. Stof væves ved en stor lang "kæde" af garn får et skudgarn lagt ind og så fremkommer stoffet.
Kæden er den lange del af stoffet, ofte kan den være 1000 meter lang - skuddet er den "korte" og kæden hedder også i fagsprog "trenden" - den lange retning)
vh
I en sådan sammenhæng kan vel PO godt falde ind.
Det som er trenden her, er vel at ure - som jeg ser det også ret langsigtet, bliver større og større og nu ofte er 42-45 mm, og der er PO (og DS) hoppet på "trenden"
(by the way, lidt sjovt bare: - Trend kommer helt oprindeligt fra vævning. Stof væves ved en stor lang "kæde" af garn får et skudgarn lagt ind og så fremkommer stoffet.
Kæden er den lange del af stoffet, ofte kan den være 1000 meter lang - skuddet er den "korte" og kæden hedder også i fagsprog "trenden" - den lange retning)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)