BT: Historien om håndleddet - Urværker for kendere
#11
Mht. Omega uret fra 1967 kan man vel gætte på at han mener Professional modellen, som man jo stadig kører med i dag. Ellers er han 10 år galt på den. Som jeg ser det er det svært at tilfredsstille alle med et skriv (vil ikke kalde det en artikel)som dette, og bliver det bare lidt langhåret står BT læserne jo af. Så jeg mener skrivet er en fin appetitvækker uden det tilfører urnørden noget. Desuden tror jeg ikke Kristian har skrevet dette, men blot udtalt sig. Jeg skriver selv til dagligt selv fagligt, og noget af det vigtigste er at kende læseren og skrive på det niveau og sprog hvor de ligger. Stort set ingen kender til ure, så derfor skal Haagen starte ved "Adam og Eva" når der skrives i div. ikke-magasiner. Derfor bliver det mere en billede kavalkade og historiefortælling end hardcore urnørderi, som vi ville værdsætte.

Hvorvidt Kristian ville kunne skrive på urnørde niveau og om han er i lommerne på nogen, vil jeg ikke gøre mig til dommer over.

/Mads
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: BT: Historien om håndleddet - Urværker for kendere - af jacob jensen - 03-08-2009, 10:40 AM
Re: BT: Historien om håndleddet - Urværker for kendere - af Mads Gjødesen - 03-08-2009, 03:44 PM
Re: BT: Historien om håndleddet - Urværker for kendere - af jacob jensen - 03-08-2009, 09:22 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)