21-06-2009, 08:13 PM
Jeg er udover at være urnørd osse mobilnørd så det her er lige vand på min mølle. Jeg skifter mobilud 2-3 gange om året og har efterhånden været en del omkring.
Først skal du gøre dig klart hvad du skal bruge din mobil til ?
Hvis ikke du taler særligt meget (eller er tæt på en stikkontakt konstant) og mest går efter multimedie funktionerne og wow effekten er en Iphone helt klart den fedeste mobil der findes.
Windows mobiler prøver at være bedste til det hele men gør ikke ret meget særligt godt synes jeg. Derfor er der mange producenter der lægger deres eget styreprogram oveni... Som bar gør alting langsommere !
Jeg selv bruger iøjeblikket en Nokia E71 som jeg er super tilfreds med.
MEN jeg skal da prøve den næste Iphone når den kommer.. Måske kan den holde strøm en hel dag
God fornøjelse med dit mobilkøb
Mvh Bjarne
Først skal du gøre dig klart hvad du skal bruge din mobil til ?
Hvis ikke du taler særligt meget (eller er tæt på en stikkontakt konstant) og mest går efter multimedie funktionerne og wow effekten er en Iphone helt klart den fedeste mobil der findes.
Windows mobiler prøver at være bedste til det hele men gør ikke ret meget særligt godt synes jeg. Derfor er der mange producenter der lægger deres eget styreprogram oveni... Som bar gør alting langsommere !
Jeg selv bruger iøjeblikket en Nokia E71 som jeg er super tilfreds med.
MEN jeg skal da prøve den næste Iphone når den kommer.. Måske kan den holde strøm en hel dag
God fornøjelse med dit mobilkøb
Mvh Bjarne

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)