21-06-2009, 12:44 PM
JK Skrev:Det er ærgeligt, at man kun kan købe den med abonnemet hos Telia og Sonofon. Jeg betalte de ekstra 500 kr. for at få den låst op straks. Så kom den ca . til at koste 5500 kr incl. det halve års forbrug, som jeg "smed væk", for Telias 3 G dækning er en joke. Ikke billigt, men pengene værd efter min mening!
Det skal lige siges, at hvis man køber HTC Magic med 3 abbonnement, så kan man slippe med at lægge 8-900 kr. på disken - det tæller også lidt til Android´s plusside ! Og 3`s 3g dækning er i top !!!! Jeg har i hele sidste uge stået på Børsmose Skole midt i Oksbøl øvelsesterræn og har haft tålelig, grænsende til udmærket, dækning !!
Jeg kan kun gentage - den dag 3 får Iphone på programmet, så er den rigtige kombination opnået. Men indtil da, så er jeg for nærig til at lægge 5-6000 kr. for en telefon ! Men det er selvfølgelig bare min mening
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)