Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!!
Hej

Min er lavet i KBH, til den lave pris af 800,-dkk, det tog ca 1time15min, "modellen" til den er fundet på internettet, men jeg kan ikke umidbart se nogen forskel på dem, andet end at de er vendt hver sin vej, min vender så jeg kan se den rigtigt, BRIO1368´s vender så andre kan, måske størrelsen, et billede kan jo snyde Icon_e_smile .

Citat:...ser ud til at din tatoveringer kommer til at ligge lige under urremmen.
Ja, min bliver dækket af remmen (ca fra den næst overeste horisontale "streg") Ideén med dette er, at ikke alle syntes lige godt om tatoo´s og folk der har dem og med et så "udsat" placering som håndledet, er det svært at skjule, evt til en jobsamtale, andet, hvor en tatoo ikke er vel set.
Venstre arm er valgt, ikke kun fordi uret kan skjule den, men da man siger "goddag" med højre, ville en placering her være mere synlig.

Citat:"Slider" remmen på tatoveringen?

Remmen, mit trøje, et bad, alm håndvask, o.l. ja ALT slider på den, en rem der sidder direkte oven på, slider naturligtvis meget.
Når den bliver for slidt, så skal bare "tegnes" op igen (om 5-7år eller mere) en hvilken som helst placering, som er dækker af tøj, ville slide på den.
MVH Peter

"Panerai fordi jeg fortjener det"
Svar

Beskeder i denne tråd
Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af Pj_pam - 18-05-2009, 04:08 PM
Re: Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af Submersible - 18-05-2009, 07:44 PM
Re: Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af Submersible - 18-05-2009, 09:04 PM
Re: Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af Submersible - 19-05-2009, 06:01 PM
Re: Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af jacob jensen - 19-05-2009, 08:00 PM
Re: Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af jacob jensen - 20-05-2009, 07:50 PM
Re: Det ULTIMATIVE Panerai Accessories!!! - af Pj_pam - 20-06-2009, 04:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)