Iphone eller HTC magic Google mobil
Jeg har købt en HTC Magic med "3", AKA "Google telefonen" - er for så vidt meget tilfreds, men man kan godt mærke, at softwaren er ny og måske trænger til lidt yderligere udvikling, f.eks. i forhold til Windows Mobile. Der er f.eks. ikke nogen egentlig file browser og billed galleriet fungerer ikke særligt godt.

Men da Android er et "open source" styreprogram, hvor alle brugere frit kan udvikle programmer, så skal det nok komme - der er allerede mulighed for at downloade alskens programmer (seriøse såvel som mindre seriøse) på "Android Market", som telefonen linker til.

Som sagt så fungerer den godt som en egentlig telefon, men mangler at blive finpudset noget, hvis den skal komme op på siden af Iphone som et "multi-redskab", som jeg ser det. Internet browser og mailklient er dog funktionelt helt i orden, så basalt set fungerer den som den skal.

Desværre er mit erfaringsgrundlag med Iphone meget begrænset, så det er svært for mig at sammenligne - men jeg må gå til bekendelse og indrømme, at hvis jeg havde haft pengene og hvis "3" havde haft den på programmet, så havde jeg nok valgt en Iphone i stedet for Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Iphone eller HTC magic Google mobil - af pbr - 20-06-2009, 10:22 AM
Re: Iphone eller HTC magic Google mobil - af pbr - 21-06-2009, 12:44 PM
Re: Iphone eller HTC magic Google mobil - af np - 25-06-2009, 09:59 PM
Re: Iphone eller HTC magic Google mobil - af morgan - 09-07-2009, 10:46 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)