13-06-2009, 12:57 AM
Hej
Du skal selvfølgelig købe det som du syntes bedst om
Min erfaring siger at 40mm ikke er så attraktive og det har en indflydelse på den dag hvor uret evt skal sælges.
Jeg vil alle dage invitere dig på kaffe uanset størrelsen.......på dit ur <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
FORZA PANERAI
Du skal selvfølgelig købe det som du syntes bedst om
Min erfaring siger at 40mm ikke er så attraktive og det har en indflydelse på den dag hvor uret evt skal sælges.
Citat:dog håper jeg likevel på anerkjennende nikk fra Paneristis om man dukket opp med en 40mm-variant
Jeg vil alle dage invitere dig på kaffe uanset størrelsen.......på dit ur <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
FORZA PANERAI
MVH Peter
"Panerai fordi jeg fortjener det"
"Panerai fordi jeg fortjener det"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)