Pris - Panerai 310
#4
Hej

Du skal selvfølgelig købe det som du syntes bedst om Icon_e_biggrin

Min erfaring siger at 40mm ikke er så attraktive og det har en indflydelse på den dag hvor uret evt skal sælges.

Citat:dog håper jeg likevel på anerkjennende nikk fra Paneristis om man dukket opp med en 40mm-variant

Jeg vil alle dage invitere dig på kaffe uanset størrelsen.......på dit ur <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->

FORZA PANERAI
MVH Peter

"Panerai fordi jeg fortjener det"
Svar


Beskeder i denne tråd
Pris - Panerai 310 - af Trond - 12-06-2009, 08:11 PM
Re: Pris - Panerai 310 - af Pj_pam - 12-06-2009, 08:29 PM
Re: Pris - Panerai 310 - af Trond - 12-06-2009, 08:52 PM
Re: Pris - Panerai 310 - af Pj_pam - 13-06-2009, 12:57 AM
Re: Pris - Panerai 310 - af Trond - 13-06-2009, 01:42 PM
Re: Pris - Panerai 310 - af Fabritius - 17-06-2009, 09:20 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)