Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea
Hej Sociolog Icon_smil

Misforstå mig ikke, men er du virkelig så meget sociolog, at du kun fokuserer på, hvordan andre opfatter dig med dit ur?

Du har jo skrevet en del indlæg her på hjemmesiden og mange har handlet om dit kommende urkøb, hvor du fravælger diverse modeller fordi din arm er stor og du er bange for, at uret vil virke for lille.

Jeg synes, det er lidt synd, at du fokuserer så meget på det her med størrelsen, i stedet for at finde det ur, der lige er dig! Icon_e_wink

Jeg mener at kunne huske, du startede med at ville have en Omega Speedmaster så tæt på det originale måneur som muligt - hvor er den drøm henne? Røg den på grund af glasset?

Måske er det rigtigt for dig, at fokusere på størrelsen af uret; men jeg synes du skulle vælge det ur, som du synes er fedt - måske fordi det netop er dét ur astronauterne havde på, da de landede på månen, eller dét Rolex/Omega-ur, der nu måtte være det rigtige James Bond ur, - eller hvad du nu måtte have af interesser.

Og så være ligeglad med, hvad andre synes!

Håber du kan se pointen... Icon_e_wink
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af Tukjær - 05-06-2009, 11:54 AM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af Tukjær - 05-06-2009, 12:10 PM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af jacob jensen - 05-06-2009, 04:26 PM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af jacob jensen - 05-06-2009, 04:52 PM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af jacob jensen - 06-06-2009, 07:33 PM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af jacob jensen - 07-06-2009, 09:45 AM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af jacob jensen - 07-06-2009, 09:17 PM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af Sløjdlæreren - 08-06-2009, 07:32 PM
Re: Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea - af jacob jensen - 19-06-2009, 03:21 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)