07-06-2009, 09:17 PM
Et Rolex diver går i min verden til alt slags tøj om man så syntes den diskret må være op til
den enkelte,i de farver en Deep Sea kommer i er det ikke en skriger for mig.
Men ja mærket har stor genkendelse faktor derfor mener jeg godt uret kan være diskret,
men jeg få ikke de problemer for hvis jeg engang få landet et Deep Sea så skal det ikke være
dresseren,den er både diskret og har lav genkendelse faktor.
Mit ordvalg gik mere på at mens der blev sparet op til DSeren og der SKULLE en diver ind
som også kunne bruges til pænt brug,ville AT være et godt valg et råt tool udtryk men
stadigvæk velegnet til pænt tøj/brug.
Det er vigtig at man ikke tager hvad der skrives ud af en sammenhæng det øger
risikoen for misforståelser
At i så ikke syntes at DSeren kan bruges til pænt brug hvis i mener den er for stor og ikke diskret nok er jo en anden sag (personlig er jeg dog lodret uenig)
By the way hvor er jeg dog glad for at selvom jeg ikke har prøvet den så ved jeg at DSeren
ikke er for stor til mine arme samt at Sub er for lille
den enkelte,i de farver en Deep Sea kommer i er det ikke en skriger for mig.
Men ja mærket har stor genkendelse faktor derfor mener jeg godt uret kan være diskret,
men jeg få ikke de problemer for hvis jeg engang få landet et Deep Sea så skal det ikke være
dresseren,den er både diskret og har lav genkendelse faktor.
Mit ordvalg gik mere på at mens der blev sparet op til DSeren og der SKULLE en diver ind
som også kunne bruges til pænt brug,ville AT være et godt valg et råt tool udtryk men
stadigvæk velegnet til pænt tøj/brug.
Det er vigtig at man ikke tager hvad der skrives ud af en sammenhæng det øger
risikoen for misforståelser
At i så ikke syntes at DSeren kan bruges til pænt brug hvis i mener den er for stor og ikke diskret nok er jo en anden sag (personlig er jeg dog lodret uenig)
By the way hvor er jeg dog glad for at selvom jeg ikke har prøvet den så ved jeg at DSeren
ikke er for stor til mine arme samt at Sub er for lille
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)